SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Miecz z „Gwiezdnych wojen” w bożonarodzeniowym spocie Kauflandu (wideo)

Sieć sklepów Kaufland zaczęła wizerunkową kampanię reklamową na Boże Narodzenie. Jest ona związana z premierą filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”.

Article

Bohaterem spotu jest chłopak, któremu zdarzają się zarówno złe zachowania, jak i dobre uczynki (np. pomaga starszej kobiecie zapakować zakupy do samochodu przed sklepem Kaufland). Kiedy dostaje na Boże Narodzenie miecz świetlny z „Gwiezdnych wojen”, nieoczekiwanie postanawia dać go koledze, któremu wcześniej dokuczał.

- Czy naprawdę zawsze chcemy iść przez świat z uczuciem gniewu i zazdrości, czy może lepiej byłoby pomagać innym? Często najpiękniejszymi prezentami świątecznymi są właśnie te, które wiążą się ze wsparciem drugiej osoby. Boże Narodzenie. Tak dobre jak nigdy. Kaufland życzy wszystkim Wesołych Świąt - stwierdzono w opisie spotu.

 

Motyw miecza świetlnego pojawił się w spocie z uwagi na „Skywalker. Odrodzenie”, kolejny film z serii „Gwiezdne wojny”, który trafi do kin 20 grudnia.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP, Polsat, TVN, stacje tematyczne), radio (RMF FM i Radio ZET), kina (Cinema City, Multikino i Helios), internet (duże portale informacyjne, social mediach) oraz kanały własne Kauflandu.

Za produkcję spotu odpowiadała firma BLMFilm, a za muzykę - Yessian Music. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, a za aktywności w social media - agencja Kamikaze.

Cztery lata temu Kaufland przygotował reklamę związaną z premierą wcześniejszej części „Gwiezdnych wojen”.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Miecz z „Gwiezdnych wojen” w bożonarodzeniowym spocie Kauflandu (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl