Kaufland sprzedaje w internecie paczki podstawowych produktów

Sieć handlowa Kaufland wchodzi w e-commerce. Będzie sprzedawać w internecie zestandaryzowane paczki z najpotrzebniejszymi produktami spożywczymi i higienicznymi. To odpowiedź na oczekiwania konsumentów w dobie koronawirusa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W paczkach Kaufland będzie sprzedawać 30 popularnych produktów, np. mąka, makaron, ryż, mleko, cukier, herbata, sosy pomidorowe, olej czy papier toaletowy. Paczka kosztuje 115,98 zł plus koszt przesyłki (19,99 zł).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czesc-polakow-kupuje-wiecej-zywnosci-w-czasie-epidemii-koronawirusa ##

Kaufland sprzedaje przez internet

- W obliczu aktualnej sytuacji epidemiologicznej wspólnie z dostawcami robimy wszystko, aby zapewnić klientom dostęp do potrzebnych artykułów. Z myślą o nich, a szczególnie o osobach starszych, dla których dzisiaj codzienne zakupy mogą stanowić duże wyzwanie, rozpoczynamy sprzedaż paczek z produktami pierwszej potrzeby za pośrednictwem firmy telezakupowej Mango - mówi Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Partnerem handlowym Kauflandu w realizacji zamówień jest sklep internetowy Mango. Za pośrednictwem tego sklepu można składać zamówienia na paczki Kauflandu. Zamówienia będą realizowane w czasie do 48 godzin.

Gotowe paczki będzie można kupować w wybranych sklepach stacjonarnych Kaufland - we Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy i Gdyni.Kaufland ma w Polsce ponad 220 sklepów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów