SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

Sieć marketów Kaufland Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową, opartą na nowym formacie kreatywnym. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencje Schulz Brand Friendly i Maxus.

Article

Kampania jest oparta na serii spotów reklamowych nakręconych w konwencji krótkiego serialu. Ich bohaterami są Katarzyna, jej rodzina i sąsiedzi. Spoty przedstawiają codzienne ich perypetie.

Celem akcji jest podkreślenie szerokiego asortymentu dostępnego w marketach Kaufland. Kampania obejmuje reklamy wizerunkowe oraz wizerunkowo-produktowe, dopasowane do sezonowego kalendarza zakupowego.

Nowe spoty marketów emitowane są w wybranych stacjach radiowych, telewizyjnych oraz w internecie. Kampania obejmuje też billboardy.

Przez ostatnie lata Kaufland w swoich kampaniach reklamowych używał sformułowań „nasze produkty”, „rodzime produkty” i podkreślał w nich polskie pochodzenie sprzedawanych towarów. Po interwencji posłanki Krystyny Pawłowicz w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prezes UOKiK wezwał Kaufland do zaprzestania posługiwania się hasłami o polskiej i rodzimej żywności. Sieć marketów w lutym br. zobowiązała się, że zrezygnuje z takich sloganów.

Kreację reklam przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, spoty wyreżyserował Marcin Ziębiński, a wyprodukował dom produkcyjny FeelMovie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kaufland z nową kampanią reklamową, już bez „naszych rodzimych produktów” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ała
Dlaczego nie odważyli się zrobić kampanii z jajami: Niemiecka jakość!

Sklepiki "chemia z Niemiec" nie boją się krzyczeć takimi szyldami. Czy Kaufland nie załapał, że patriotyzm, to w deklaracjach podajemy, a wybory konsumenckie, to coś innego, niż deklaracje?
10 1
odpowiedź
User
pavv
Trzeba zacząć od zmiany nazwy bo Kałfland źle się kojarzy.
1 8
odpowiedź
User
Aspen
Zagadka.
W polskiej fabryce pracują Ukraincy, Rumuni, Serbowie, Chorwaci.
W niemieckiej fabryce pracują Polacy.

Produkt z której fabryki jest bardziej polski?
11 0
odpowiedź
User
Familien
Te rodziny to chyba takie bardziej niemieckie. A patrząc na domostwa to przynajmniej w euro zarabiające.
0 0
odpowiedź
User
?!
Czekolada na śniadanie?!
0 0
odpowiedź
User
T.
"A odchudzam się dla faceta." Witamy w dwudziestym pierwszym wieku - kobiety nie muszą się już starać dla facetów.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing