„Kavos Ink: Dziara się” i „Pojechane panny młode” w lutym w MTV

W lutym br. stacja MTV Polska rozpocznie emisję nowych reality-show - „Kavos Ink: Dziara się”, „Pojechane panny młode” i „Siesta Key”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Kavos Ink: Dziara się” i „Pojechane panny młode” w lutym w MTV
"Kavos Ink: Dziara się", fot. Viacom

W programie „Kavos Ink: Dziara się” widzowie śledzić będą codzienne życie pracowników i klientów studia tatuażu w kurorcie Kavos na malowniczej wyspie Korfu. Każdego dnia tatuażyści będą starali się sprostać wymaganiom klientów. Premierę w MTV zaplanowano na środę 7 lutego o godz. 23.00.

Z kolei bohaterkami reality-show „Pojechane panny młode” są kobiety, które wychodzą za mąż i przeżywają rozterki podczas weselnym przygotowaniom. Kamery będą im towarzyszyć m.in. przy wyborze sali, fotografa czy piosenki, która uświetni pierwszy taniec. MTV będzie emitować premierowe odcinki w piątki o godz. 23.00, od 16 lutego.

Od 14 lutego w MTV Polska można będzie oglądać program „Siesta Key”, który wprowadza widzów w świat młodych ludzi rozpoczynających dorosłe życie. Nie zabraknie miłości, pożądania i dobrej zabawy, ale również zdrad i rozpaczy. Emisja w środy o godz. 16.00.

W lutym na widzów czekają również nowe odcinki m.in. „Ekipy z Florydy”, „Plażowego SOS”, „Niezwykłe”, „Catfish 7” czy „Single AF”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranking-kanalow-muzycznych-listopad-2017 ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Wpadka PAP. Przekręcili słowa eksperta. Depesza skorygowana, ale nie na ich stronie

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Maciej Kierzkowski po kilkuletniej przerwie znów w Radiu Łódź

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Żabka rusza z kampanią promującą system kaucyjny

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Marek Własny bohaterem nowych reklam Kauflandu

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

Michał Sadowski dał wskazówki, jak zwiększyć ruch z wyszukiwarek AI. "Gra warta świeczki"

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication

"Dbamy o wodę" w gronie klientów 24/7Communication