SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kawa na ławę” wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam

„Kawę na ławę” Bogdana Rymanowskiego w minionym sezonie śledziło średnio 564 tys. widzów, o 10 tys. mniej niż rok wcześniej. Program dał TVN 24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych, a wpływy z reklam wyniosły 4,30 mln zł.

Bogdan Rymanowski, fot. TVN24 Article

W okresie od 31 sierpnia 2014 roku do 12 lipca 2015 roku „Kawa na ławę” emitowana była w niedziele o godz. 10.45. Jej średnia widownia w tym okresie wyniosła 564 tys. osób, co przełożyło się na 5,96 proc. udziału w grupie 4+ i 4,46 proc. w 16-49 - pokazują przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najpopularniejsze wydanie „Kawy na ławę” w minionym sezonie wyemitowane zostało 9 listopada ub.r., które obejrzało 845 tys. widzów.

Najpopularniejsze wydania „Kawy na ławę”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Godz.

AMR

SHR %

09-11-2014

10:45:21

845 005

8,31%

11-01-2015

10:44:49

688 643

7,01%

08-02-2015

10:44:18

654 821

6,14%

Dla porównania, w analogicznym okresie ub.r. publicystyczny magazyn oglądało o 10 tys. widzów więcej - 574 tys. osób, a jego udział wyniósł odpowiednio 6,08 proc. i 4,58 proc. (więcej na ten temat).

Kanał TVN24 w czasie nadawania audycji Rymanowskiego zdecydowanie wygrywał walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającym większy zasięg TVP Info. Stacja ta, nadająca wówczas głównie serwisy informacyjne oraz magazyny „Woronicza 17”, „Sąsiedzi” czy „Głos mediów”, miała 2,82 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat News (0,98 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Widownia magazynu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN24 - Kawa na ławę

563 956

5,96%

4,46%

TVP Info

266 732

2,82%

0,89%

Polsat News

92 536

0,98%

0,87%

Wpływy z reklam przy emisji „Kawy na ławę” w sezonie 2014/2015 wyniosły 4,30 mln zł, podczas gdy w analogicznym okresie rok wcześniej było to 2,64 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kawa na ławę” wygrała z TVP Info. 4,3 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hmm
bardzo dobry program
19 12
odpowiedź
User
katon
To najgorszy program spośród wszystkich programów publicystycznych.Prowadzący szczuje stadko z Cymańskim i gęsiarzem Kłopotkiem na czele.
10 15
odpowiedź
User
Janek
Od dłuższego czasu nie oglądam, więc nie mam zdania, aczkolwiek poprzednio Rymanowskie mnie irytował. Co do "Woronicza 17" to zastąpienie energicznej, choć nieco chaotycznej Karoliny Lewickiej mdłym Ziemcem nie wyszło audycji na dobre.
12 9
odpowiedź
User
Andy61
Czy TVN pozwał TVP Info za ewidentny plagiat koncepcji " scenografii " do Woronicza 17 ?Wcześniejsza emisja Woronicza 17 powoduje , że mimo zmiany kanału Kawa ... jest jakby kontynuacją programu TVP . Sprytne.
12 8
odpowiedź