SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kawa Prima Finezja by Grey

Grey Worldwide Warszawa przygotował kampanię dla kawy Prima Finezja

Kampania rozpoczęła się 2 listopada. Jej celem jest repozycjonowanie marki, podniesienie jej wizerunku i pozyskanie nowych konsumentów kawy Prima Finezja. Jest to piąta kampania wizerunkowa dla marki Prima i czwarta z kolei przygotowana przez Grey Worldwide Warszawa.

Kreacja kampanii przedstawia sytuacje dnia codziennego - kiedy jesteśmy w ciągłym pośpiechu i brakuje nam czasu na wszystko. Mimo to, naprawdę liczą się tylko krótkie chwile spędzane w rodzinnym gronie, gdy możemy rozmawiać, śmiać się i plotkować nad filiżanką ulubionej kawy. Dla bohaterki spotu kawa Prima Finezja jest spełnieniem marzeń o luksusie na codzień - celebrowaniu pięknych, spokojnych popołudniowych chwil z całą rodziną.

Podejście do komunikacji marki poprzez portretowanie sytuacji z codziennego życia rodziny zyskało duże uznanie klientów w przeprowadzonych badaniach konsumenckich tak jakościowych, jak i ilościowych. 'Dla wzmocnienia nowej strategii komunikacyjnej marki Prima podjęliśmy się współpracy przy polskiej premierze filmu "Bridget Jones: W pogoni za rozumem", który wchodzi na ekrany kin już w listopadzie. Współpraca obejmuje kampanię reklamową nowego spotu Primy oraz dystrybucję darmowych próbek kawy w kinach na terenie całego kraju, zorganizowanie akcji degustacyjnych w miejscach sprzedaży i dodatkowo kampanię internetową wraz z atrakcyjnym konkursem' powiedziała Alicja Świtaj, dyrektor marketingu w Przedsiębiorstwie Prima S.A.

Grupę docelową  stanowią kobiety i mężczyźni w wieku 20 - 49 lat, mieszkający w małych i średnich miastach, wyznający tradycyjne wartości - z rodziną na pierwszym miejscu.

Początkowo emitowane będą 30-sekundowe spoty, następnie planowane jest wprowadzenie spotów 15-sekundowych. Mediaplan obejmuje następujące stacje telewizyjne: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, POLSAT, TV4. 8 listopada kampania zostanie rozszerzona o kina i obejmie ogólnoplolską sieć Multikino.

Kampania została przygotowana przez następujące osoby reprezentujące Grey Worldwide Warszawa: Maria Szajer (Creative Supervisor), Irena Jagielak (Copywriter), Marcin Krawiecki (Account Supervisor), Anna Rokita (Account Executive), Ada Ćwięk (Account Executive), Ania Mosiej (Head of Broadcast Dept.). Firmę Przedsiębiorstwo Prima S.A. reprezentują: Alicja Świtaj (Marketing Director) i Kamila Hadyniak (Brand Manager).

Film reklamowy reżyserował Darek Kuc, za produkcję odpowiada studio Lemon.

Media zakupił dom mediowy MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kawa Prima Finezja by Grey

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl