SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Każdy inny, wszyscy równi" w kampanii Electroluxa

Firma Electrolux ruszyła z drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans.

Po raz piąty Electrolux jest brązowym sponsorem dziecięcego turnieju piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.

Tegoroczne partnerstwo z Turniejem – największymi rozgrywkami dziecięcymi w Europie – jest jednocześnie drugą odsłoną kampanii „Równie Dobre” pod hasłem „Wszystkie dzieciaki są równie dobre”, promującej równościowe wychowanie dzieci. W ten sposób marka realizuje jedną ze swoich kluczowych wartości – wyrównywanie szans.

W ramach działań Electrolux w trakcie finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca przeprowadzi turniej piłkarskich trików
o „Równie Dobry Puchar Electrolux”. Aktywacja będzie wspierana emisją spotu w kanałach digital i w kinach.

- Electrolux to szwedzka marka, która w sposób szczególny zwraca uwagę na wyrównywanie szans. W tym celu tworzymy rozwiązania i programy, które mają adresować współczesne wyzwania, jakimi są nierówności społeczne dotyczące płci. Wdrażamy je zarówno w naszej organizacji, jak i wśród konsumentów. Dlatego cieszymy się, że łącząc siły z turniejem „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” po raz kolejny możemy mówić o ważnych kwestiach społecznych i tym samym zmniejszać bariery stojące na drodze rozwoju dziewczynek i chłopców, a także edukować ich na temat zdrowego odżywiania, które jest kluczowe w życiu młodych sportowców” – mówi Kamila Cap, brand marketing manager kategorii Taste w Electrolux Polska.

Electrolux od pięciu lat wspiera dziecięcy turniej piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej. To największy turniej dziecięcy w Europie. Rozgrywki odbywają się w trzech kategoriach wiekowych. W turnieju rywalizują zespoły dziewczęce, chłopięce i mieszane do lat 8, 10 oraz 12. Co roku kluby sportowe i szkoły chętnie wystawiają do zawodów drużyny dziewczęce lub drużyny mieszane. Skutkuje to tym, że w turnieju bierze udział coraz więcej dziewczynek, które stanowią około 1/3 wszystkich uczestników.

Tegoroczny finał ogólnopolski zostanie rozegrany w Warszawie w dniach 12-14 czerwca br. Tradycyjnie mecze finałowe odbędą się na murawie Stadionu PGE Narodowego. W zeszłym roku, jako brązowy sponsor piłkarskich zmagań, Electrolux postanowił wspierać równościowe podejście do wychowywania najmłodszych.

W tym roku Electrolux kontynuuje swoje działania na rzecz promowania równych szans dla wszystkich. Podczas finału ogólnopolskiego w dniach 12-13 czerwca na warszawskim stadionie Hutnik marka zorganizuje finał piłkarskich trików. Laureaci zmagań otrzymają „Równie Dobry Puchar” ufundowany przez  Electrolux, a także gadżety piłkarskie. Dodatkowo, w kanałach digital i w kinach marka wyemituje spot „Równie Dobre”.

Za pomysł kampanii „Równie dobre” oraz za działania w kanałach digital, w obszarze social media i media relacji odpowiada agencja Cut The Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.


 

Dołącz do dyskusji: "Każdy inny, wszyscy równi" w kampanii Electroluxa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
digigi
dove ""like a girl" tylko źlę zrobione
odpowiedź