'Każdy może być gwiazdą'

Pod tym hasłem ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dziecięcej marki odzieżowej Hot Oil będącej własnością poznańskiej firmy Semax.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kreacja oparta została na wykorzystaniu wizerunku gwiazd popularnego talk-show „Duże dzieci”: Jadzi i Karola. Są to „pozytywne gwiazdy” dzieci inteligentne i z charakterem. Dzięki nim możliwe stało się przeprowadzenie kampanii, która choć pozornie skierowana do dzieci, w rzeczywistości koncentruje uwagę rodziców, którzy pragną aby ich pociechy odniosły sukces. Główny komunikat kampanii „Każdy może być gwiazdą”: ubrania marki Hot Oil gwarantują  dzieciom atrakcyjny wygląd i akceptację rówieśników.

          

Jako dopełnienie kreacji i przekazu wizerunkowego przygotowany został  cykl eventów w sklepach Hot Oil– w wyniku przeprowadzanych tam castingów wyłonione zostaną Gwiazdy Hot Oil. Nagrodą dla laureatów będzie profesjonalna sesja zdjęciowa w gwiazdorskiej oprawie (z przejazdem limuzyną i honorarium włącznie). Ich zdjęcia wykorzystane będą w materiałach reklamowych marki Hot Oil w sezonie jesień/zima 2008.

Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję