SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Każdy może być gwiazdą'

Pod tym hasłem ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa dziecięcej marki odzieżowej Hot Oil będącej własnością poznańskiej firmy Semax.

Kreacja oparta została na wykorzystaniu wizerunku gwiazd popularnego talk-show „Duże dzieci”: Jadzi i Karola. Są to „pozytywne gwiazdy” dzieci inteligentne i z charakterem. Dzięki nim możliwe stało się przeprowadzenie kampanii, która choć pozornie skierowana do dzieci, w rzeczywistości koncentruje uwagę rodziców, którzy pragną aby ich pociechy odniosły sukces. Główny komunikat kampanii „Każdy może być gwiazdą”: ubrania marki Hot Oil gwarantują  dzieciom atrakcyjny wygląd i akceptację rówieśników.

          

Jako dopełnienie kreacji i przekazu wizerunkowego przygotowany został  cykl eventów w sklepach Hot Oil– w wyniku przeprowadzanych tam castingów wyłonione zostaną Gwiazdy Hot Oil. Nagrodą dla laureatów będzie profesjonalna sesja zdjęciowa w gwiazdorskiej oprawie (z przejazdem limuzyną i honorarium włącznie). Ich zdjęcia wykorzystane będą w materiałach reklamowych marki Hot Oil w sezonie jesień/zima 2008.

Akcję przygotowała agencja Albedo Marketing.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Każdy może być gwiazdą'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl