Rusza kampania zachęcająca do rozmów o problemach

Agencja Havas Warsaw wystartowała z kampanią pro bono pod hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza." Wspólnie z Fundacją Zobacz... Jestem, chce zachęcić osoby w kryzysie emocjonalnym do rozmów o problemach.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania zachęcająca do rozmów o problemach

Ruszyła akcja zachęcająca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach.

Działania prowadzone są pod hasłem ,,Każdy zasługuje na słuchacza”, bo mają zwrócić uwagę na to, że niezależnie od tego, czy jest się gwiazdą muzyki, czy zwykłym nastolatkiem, w trudnych chwilach potrzebny jest ktoś, kto zauważy i wysłucha. Inicjatywę wspiera Fundacja Zobacz…Jestem, która zajmuje się wspieraniem dzieci i młodzieży w kryzysach emocjonalnych.

Havas Warsaw, jako pomysłodawca projektu, razem z Fundacją chcą zachęcić dzieci i młodzież do szukania słuchaczy wśród swojego otoczenia, a dorosłych do przekazywania 1,5% podatku na Fundację, która udziela wsparcia młodzieży w depresji i kryzysach psychicznych. Agencja wspiera fundację działaniami pro bono od 2018 roku. Do tworzenia tegorocznej kampanii dołączyła się również agencja ODJO zajmująca się music marketingiem, która zadbała o współpracę z artystami. W spocie występuje Filipek, RuskieFajki, Floral Bugs i VNM. Bohaterowie zdecydowali się dołączyć do akcji ze względu na swoje doświadczenia i tym samym chcą zachęcić do rozmów nie tylko w kryzysach emocjonalnych. Do projektu włączył się również dom produkcyjny Watchout Studio oraz studio postprodukcyjne Locomotive.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję