Kerris z obsługą mediową i SEO marki Oclean

Agencja Kerris rozszerza współpracę z Oclean, marką szczoteczek sonicznych do zębów, irygatorów oraz akcesoriów do higieny jamy ustnej. Od teraz agencja odpowiada za działania z zakresu performance marketingu na rynku niemieckim oraz za SEO w Niemczech, Francji i Wielkiej Brytanii.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kerris z obsługą mediową i SEO marki Oclean

Celem prowadzonych przez Kerris działań z zakresu SEO i performance marketingu jest przyciągnięcie ruchu organicznego i płatnego na właściwe strony internetowe marki Oclean oraz budowanie świadomości marki wśród osób zainteresowanych zakupem nowoczesnych szczoteczek sonicznych.

Głównym celem działań agencji jest zwiększenie sprzedaży produktów Oclean w Europie.

– Dzięki współpracy z Oclean mamy okazję wspierać rozwój marki na kluczowych rynkach europejskich. Nasze doświadczenie w zakresie SEO oraz performance marketingu pozwoli nam skutecznie przyciągać ruch i przekształcać go w sprzedaż, co jest głównym celem naszych działań – mówi Maciej Makowski, managing partner w Kerris Group. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7