SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ketchup Włocławek reklamowany jako „ten sam od lat”

Na billboardach na terenie Kujaw i północnej Polski pojawiły się reklamy ketchupu Włocławek (produkowanego przez Maspex Wadowice), w których podkreślana jest niezmienność tego produktu od lat. Za realizację działań odpowiadają agencje Mint Media i Mindshare.

Article

Reklamy mają zwrócić uwagę na fakt, że ketchup Włocławek - podobnie jak niektóre wartości i doświadczenia - jest od lat niezmienny. W miastach regionu Kujaw oraz północnej Polski pojawiły się właśnie reklamy graficzne prezentujące trzy charakterystyczne postacie reprezentujące kolejne dekady: oldschoolowe lata 70., szalone lata 80. i współczesność. Łączy je jeden stały element - słoiczek ketchupu Włocławek, którego receptura jest oryginalna od lat.

Wykorzystane w kampanii billboardy, reklamy w komunikacji miejskiej oraz na autobusach pojawiły się we Włocławku, Płocku, Bydgoszczy, Toruniu, Trójmieście, Olsztynie, Białymstoku i Szczecinie. Kampanii outdoorowej w czerwcu towarzyszyć będą również działania w internecie - na stronie Wloclawekketchup.pl, w mediach społecznościowych i poprzez współpracę z blogerami.

Za realizację działań reklamowych odpowiadają agencja interaktywna Mint Media i dom mediowy Mindshare.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ketchup Włocławek reklamowany jako „ten sam od lat”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
smutas
po co reklamowac ten ketchap w miejskich autobusach wloclawka skoro to juz nie jest wloclawski ketchap produkuja go gdzie indziej i nie jet juz taki smaczny jak kiedyś
10 8
odpowiedź
User
karlosik
nie no wszystko super, kampania bardzo ciekawa, szkoda tylko, żę sam ketchup spadł z poziomiem. Pod względem smaku i jakości to koło np. Międzychodu już nie stoi.
8 8
odpowiedź