SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kevin sam w Nowym Jorku” i noworoczne „Wydarzenia” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2019 roku najwyżej wyceniono spoty emitowane w bloku przy komedii familijnej „Kevin sam w Nowym Jorku” w Nowy Rok oraz przy „Wydarzeniach” emitowanych w ten wieczór.

Najdroższy spot w styczniu w Polsacie kosztuje 42,4 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek.) - taką stawkę ma reklama emitowana przy pokazywanym wieczorem 1 stycznia 2019 roku filmie „Kevin sam w Nowym Jorku”. W Wigilię br. widzowie zobaczyli „Kevina samego w domu” - w tym przypadku reklama jest znacznie droższa i kosztuje 80 tys. zł

Na nieznacznie mniej wyceniono spoty przy pokazywanych w Nowy Rok „Wydarzeniach” - 39,8 tys. zł, wieczornym serwisie sportowym - 37 tys. zł i prognozie pogody – 36,6 tys. zł.

Stawki dla spotów przy tych serwisach w pozostałe dni stycznia są sporo niższe. Dla „Wydarzeń” wynoszą: 28,4 tys. zł w dni robocze i 29,3 w niedziele; dla sportu odpowiednio: 29,8 tys. zł i 26,8 tys. zł, a dla prognozy pogody: 28,6 tys. zł i 28,4 tys. zł.

Na spot przy serialu „Pierwsza miłość” reklamodawcy wydadzą maksymalnie 30,9 tys. zł, a w paśmie filmowym „Mega Hit” - do 30,8 tys. zł.

5 stycznia 2019 roku Polsat będzie transmitować Galę Mistrzów Sportu 2019. Reklamy w blokach przy niej wyceniono na 20,5 tys. zł. Tydzień później stacja pokaże kolejną galę, której robocza nazwa to „Siatkarskie Plusy” - stawka za 30-sek. spot wynosi również 20,5 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv ujawniło ceny reklam na styczeń. Wcześniej zrobiły to Biuro Reklamy TVP i TVN Media.

Według danych Nielsen Audience Measurement w listopadzie br. średnia widownia minutowa Polsatu wynosiła 652 122 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,5 proc.

Dołącz do dyskusji: „Kevin sam w Nowym Jorku” i noworoczne „Wydarzenia” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl