SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

Nową twarzą reklamową BZ WBK został Kevin Spacey. To kolejny - po Chucku Norrisie, Antonio Banderasie, Gerardzie Depardieu i Dannym DeVito - hollywoodzki aktor promujący ten bank.

Działania reklamowe BZ WBK z udziałem Kevina Spacey startują już w oddziałach banku, z początkiem przyszłego tygodnia ruszą w prasie i internecie, a 1 października rozpoczną się w telewizji. W pierwszej kampanii promowane jest Konto Godne Zaufania, po otwarciu którego można zdobyć do 700 zł nagrody (za odpowiednio wysokie wpływy na rachunek i płatności bezgotówkowe oraz przelewy). Aktor ma symbolizować skuteczność i nowoczesność banku oraz wysokie wymagania jego klientów.

- Kevin Spacey dobrze komunikuje się z młodszą grupą docelową: docenia niekonwencjonalne rozwiązania, zachęca do oryginalnych pomysłów wykorzystujących nowe technologie czy kanały komunikacji. Jego charyzmatyczna osobowość idzie w parze z filozofią banku, który także stale poszukuje i proponuje klientom innowacyjne podejście ułatwiające szeroko rozumiane "bankowanie” - opisuje Artur Sikora, dyrektor komunikacji korporacyjnej i marketingu w BZ WBK.

Bank zapowiada, że będzie to największa akcja reklamowa w jego historii. Tak duża skala działań wynika m.in. z faktu, że z początkiem br. BZ WBK przejął Kredyt Bank. Pierwszą dużą akcją marketingową skierowaną także dla dawnych klientów Kredyt Banku, którzy przeszli do BZ WBK, była „Wakacyjna losomania” (przeczytaj o tym więcej). Natomiast z udziałem Kevina Spacey tylko do końca br. planowanych jest kilka odsłon kampanii.

Przypomnijmy, że od początku ub.r. do połowy br. BZ WBK reklamował Chuck Norris. Przy czym w tegorocznych kampaniach zszedł na drugi plan, a na pierwszym pojawili się polscy aktorzy - Iza Kuna (obejrzyj ten spot) i Piotr Cyrwus (zobacz to). We wcześniejszych latach bank reklamowali inni zagraniczni aktorzy: Antonio Banderas, Gerard Depardieu, Danny DeVito i John Cleese. Z kolei w spotach sponsorskich banku przy transmisjach z meczów piłkarskiej reprezentacji Polski od wiosny br. występuje legendarny brazylijski piłkarz Pele (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Obsługą reklamową BZ WBK zajmują się agencja Red8 Advertising i dom mediowy Starcom. Produkcją spotów z Kevinem Spacey - wyreżyserowanych przez Jurka Bogajewicz (reżysera seriali "Kasia i Tomek", "Niania" i "Camera Cafe") - zajął się dom produkcyjny PropellerFilm.
 

Dołącz do dyskusji: Kevin Spacey twarzą reklamową BZ WBK

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
beznadziejny wybór
odpowiedź
User
omnia
A pieniążki z Polski. fru, fru fru

A Polacy za chlebem z Polski fru, fru, fru
odpowiedź
User
ewa balicka
fajnie, ale chyba więcej by zyskali klientów jakby znieśli opłaty za prowadzenie konta, karty i przelewy...
odpowiedź