SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

KFC z wyborami życiowymi reklamuje „4 smaki świata” (wideo)

W restauracjach KFC (należących do AmRestu) pojawiła się oferta promocyjna „4 smaki świata”. Wspiera ją kampania reklamowa przygotowana przez firmy McCann Worldgroup, OMD Media Direction, DeCoy i FFW Communication.

Article

W ramach oferty „4 smaki świata” kawałki kurczaka Bites Boxy będą dostępne w czterech egzotycznych wersjach smakowych: Łagodny Indyjski Cream Curry, Brazylijskie Mango, Chiński Sweet Chili oraz Intensywny U.S. BBQ. Można je zamawiać w dwóch postaciach: z ryżem, warzywami i bitsami lub z samymi bitsami, w rozmiarze standardowym oraz większym. Przy zakupie zestawu z ryżem, warzywami i bitsami otrzymuje się dodatkowo Wielką Dolewkę, a przy zamówieniu zestawu wyłącznie chrupiących bitsów - Wielką Dolewkę i frytki.

Reklamy informujące o tej promocji pokazują, jak ważne są różnego rodzaju wybory życiowe.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kampania obejmuje telewizję, internet (m.in. portale społecznościowe) oraz same restauracje KFC (materiały POS).

Za przygotowanie spotu i aktywności w social media odpowiada agencja McCann Worldgroup, materiały POS przygotowała agencja DeCoy, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations realizuje agencja FFW Communication.

  • Więcej informacji:
  • KFC
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: KFC z wyborami życiowymi reklamuje „4 smaki świata” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl