SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kia cee'd: Do zobaczenia w salonie (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa samochodu Kia cee'd. Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w salonie" obejmuje telewizję, radio, internet i kina.

Kreacja ruszającej właśnie kampanii reklamowej Kii cee'd nie pokazuje tego samochodu, tylko przewrotnie zachęca do obejrzenia go w salonie. Ma to podkreślać stylistyczny lifting, któremu został poddany ten model.




Akcja pod hasłem "Do zobaczenia w salonie" jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP, Polsat, Discovery, TVN7, TV4), radiu (RMF FM, Antyradio, Eska, Roxy Fm, Tok Fm, Złote Przeboje), internecie (interia.pl, onet.pl, wp.pl, nasza-klasa.pl, gazeta.pl) oraz kinach (sieć Ciemna City). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction OMD.

Dołącz do dyskusji: Kia cee'd: Do zobaczenia w salonie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl