SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KIA promuje model Sportage

Agencja Paralotna przygotowała dla KIA Motors Polska kampaniępromującą model o nazwie Sportage.

Kampania pod hasłem "7 lat przygody. 7 lat spokoju.7 latgwarancji. Jedyna taka cena." ma komunikować nową 7-letniągwarancję oraz obniżkę ceny tego modelu.

jgujyyrtgf

W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spottelewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN 7, TVN 24, TVN Style, Polsat, TV4,Puls, Polsat Sport), 2 spoty radiowe (PIN, Trójka, TokFM), reklamęprasową (Polityka, Forum, Newsweek, Wprost, Przekrój, Sukces, TwójStyl, Forbes oraz prasa auto-moto) i różnorodne formy reklamyinternetowej (onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl).


Czas trwania kampanii: listopad 2007

Osoba odpowiedzialna ze strony klienta: Grzegorz Leśniczek

Autor pomysłu kreatywnego: Paralotna

Dyrektor kreatywny: Michał Holewjusz

Art director: Olaf Kulińczyk

Copywriter: Michał Holewjusz / Mariusz Bagan

Account Manager: Radek Maciorowski.

Dołącz do dyskusji: KIA promuje model Sportage

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl