'Kibicem jesteś cały czas'

Dominet Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest poinformowanie o ofercie sportowych kart kredytowych banku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Kampania 'Kibicem jesteś cały czas' będzie miała charakter ogólnopolski i obejmie działania z zakresu ATL i BTL. Jej początek został zaplanowany na 9 kwietnia.

„Kampania Dominet Banku jest skierowana zarówno do mężczyzn, jak i kobiet, a jej celem jest pokazanie karty kredytowej jako nowoczesnego narzędzia płatniczego, znacznie wygodniejszego od gotówki. Jednocześnie oryginalne sportowe layouty kart sprawiają, że miłośnicy sportu czy też poszczególnych klubów sportowych nawet na zakupach, spędzając czas z rodziną mogą czuć się kibicami” - mówi Tomasz Wójkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu Dominet Banku.

W ramach działań ATL przygotowane zostały 3 różne spoty reklamowe dedykowane poszczególnym kartom, które będą emitowane w kluczowych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, m.in. w TVP1, TVP2, TVN i Polsacie. Ponadto, reklamy pojawią się w prasie ogólnopolskiej o tematyce sportowej, m.in. w Przeglądzie Sportowym oraz w największych dziennikach regionalnych, m.in. w Dzienniku Polskim, Dzienniku Zachodnim, Słowie Polskim Gazecie Wrocławskiej, Dzienniku Łódzkim czy w Głosie Wielkopolskim.

Poza działaniami typu ATL w placówkach Dominet Banku dostępne są również ulotki informujące o ofercie sportowych kart kredytowych banku.

 Kreację przygotowała agencja VA Strategic Communications, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaOn.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej