SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kid wygrała przetarg na obsługę promocji Axe

Poznańska agencja reklamowa Kid wygrała przetarg na obsługę letniej promocji marki dezodorantów Axe, należącej do Unilever Polska SA.

 W przetargu startowały jeszcze dwie agencje, ale organizator nie ujawnia ich nazw. Zadaniem zwycięzcy będzie przygotowanie akcji promocyjnej w miejscowościach nadmorskich od połowy lipca do końca sierpnia.

Obejmie ona m.in. imprezy na plaży i samplingi. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kid wygrała przetarg na obsługę promocji Axe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl