SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kiepscy” hitem ATM Rozrywka, 72 mln zł z reklam w ciągu roku

W ostatnim roku ATM Rozrywka gromadziła średnio 35 tys. widzów, a jej wpływy reklamowe wyniosły 71,9 mln zł. Największą popularnością cieszy się serial „Świat według Kiepskich”.

Naziemny kanał ATM Rozrywka nadaje od 20 lutego 2012 roku, ale przez firmę Nielsen Audience Measurement monitorowany jest od 19 lipca 2012 roku.

Z danych telemetrycznych przygotowanych dla zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od 19 lipca ub.r. do 23 lipca br. średnia widownia tej stacji wyniosła 35 tys. osób, co przełożyło się na 0,57 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 0,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
 

ATM Rozrywka

Wszyscy 4+

16-49

Okres

AMR

SHR %

AMR

SHR %

19-07-2012 - 23-07-2013

34 785

0,57%

14 787

0,59%


W pierwszym tygodniu pomiarów oglądalności, czyli w okresie od 19 do 25 lipca 2012 roku, średnio kanał śledziło 27 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,54 proc. oraz 0,59 proc. udziału (więcej na ten temat). Natomiast w okresie od 1 do 23 lipca br. średnia widownia minutowa ATM Rozrywki wynosiła już 42 tys. osób przy udziale na poziomie 0,81 proc. i 0,93 proc.

>>> ATM Rozrywka w tym roku bez własnych produkcji

ATM Rozrywka poza sieciami kablowymi i platformami dostępna jest w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. W sierpniu 2012 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 2,87 proc., co dawało stacji 10. miejsce (poznaj szczegóły). Natomiast w czerwcu br. kanał w tym rankingu był jednak oczko niżej, a jego udział był niższy - wynosił 2,14 proc. (więcej na ten temat).

Stacja emituje głównie seriale nadawane wcześniej w Polsacie. W rankingu pięciu topowych programów ATM Rozrywki zajęły one cztery miejsca. Najwięcej widzów zgromadził nadany 7 kwietnia br. odcinek kultowego serialu „Świat według Kiepskich”, który obejrzało 315 tys. osób. Drugie miejsce zajął paradokument „Nieprawdopodobne, a jednak” (278 tys. widzów), z trzecie - serial „Rodzina zastępcza plus” (208 tys. widzów).

Top 5 programów

Wszyscy 4+

16-49

Program

Data

Start

AMR

SHR %

SHR %

SWIAT WEDLUG KIEPSKICH /SER.KOM.POL./

07-04-2013

16:00:06

314 702

2,61%

1,15%

NIEPRAWDOPODOBNE A JEDNAK /SER.OBYCZ.POL./

27-01-2013

20:02:46

277 758

1,61%

1,72%

RODZINA ZASTEPCZA PLUS /SER.KOM.POL./

08-05-2013

22:03:04

207 731

1,93%

1,44%

MAMUSKI /SER.KOM.POL./

28-12-2012

23:30:10

187 663

2,57%

2,74%

GRA W CIEMNO /TELETURNIEJ/

09-02-2013

18:02:39

178 062

1,34%

1,16%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe ATM Rozrywki w okresie od 19 lipca ub.r. do 23 lipca br. wyniosły 71,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: „Kiepscy” hitem ATM Rozrywka, 72 mln zł z reklam w ciągu roku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kapii
Ja nie wiem co wy macie do ATM ... Nadają powtórki których w większości na polsacie nie zobaczymy a w ATM owszem. A takie programy jak Gra w Ciemno albo Awantura o kasę to świetne wspomnienia z przed lat ^^
odpowiedź
User
ojdana
Chciałbym bardzo powtórek na ATM "Życiowej szansy" bądź "Rosyjskiej ruletki"... np. zamiast powtarzania co pół miesiąca 16 odcinków "Nieprawdopodobne, a jednak"...
odpowiedź
User
Maniu
Kogoś poniosło z tą wycena reklam. Jakie dane cennikowe, skoro ta stacja nie ma cennika reklam, bo się sprzedaje w pakietach Polsat Media.
Kretyństwo autorów wirtualnychmediów.pl jest porażające.
odpowiedź