SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kierowca wyrzuca ból z samochodu w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom Max Sprint (produkowanego przez USP Zdrowie), oparta na nowym haśle: „Skończ z bólem. Szybko”. Pierwszy spot pokazuje ból jako nieproszonego pasażera samochodu.

Article

Nowa reklama Ibupromu Max Sprint pokazuje sytuację w samochodzie z perspektywy bólu uosobionego w postaci niechcianego pasażera. Kierowca tłumaczy mu, dlaczego nie powinno go tu być, a zaraz po tym jak sięga po opakowanie promowanego leku, ból wysiada z pojazdu. Kolejne ujęcia pokazują już zrelaksowanego kierowcę jadącego przy słonecznej pogodzie oraz slogan: „Skończ z bólem. Szybko”.

W poprzednich latach Ibuprom Max Sprint był reklamowany pod hasłem „Maksymalne uderzenie w ból”, a w spotach pojawiały się animacje pokazujące działanie leku.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W połowie sierpnia zmieniła się komunikacja marketingowa innego preparatu przeciwbólowego USP Zdrowie - Apapu, w którego reklamach pojawiło się hasło „Mądre leczenie bólu” i sugestywne ujęcia wielu osób doznających różnego rodzaju bólu.

Nowa kampania reklamująca Ibuprom Max Sprint jest prowadzona m.in. w telewizji oraz internecie. Dział prasowy USP Zdrowie nie odpowiedział na razie na nasze pytania dotyczące szczegółów przebiegu akcji. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom (z początkiem przyszłego roku obsługę USP w tym zakresie przejmie spółka Mets należąca do MEC).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kierowca wyrzuca ból z samochodu w reklamie Ibupromu Max Sprint (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dzik
Kazda reklama w dziejszych czasach ma co raz bardziej Pojebanszy pomysł
10 8
odpowiedź
User
Pola
Nie podoba mi się ta reklama - w czystej postaci agresja.
12 8
odpowiedź