„Kilerskie Karaoke” Eski TV lepsze od konkurencji, ale traci widzów

Po trzech odcinkach nowy rozrywkowy show kanału Eska TV „Kilerskie Karaoke” zapewnia stacji wygraną z konkurencyjnymi kanałami muzycznymi. Jednak oglądalność formatu topnieje z wydania na wydanie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Program emitowany jest premierowo w niedziele o 18.00. Średnio trzy pierwsze pokazane dotąd odcinki miały 61 tys. widzów, co przełożyło się na 0,45 proc. udziału w grupie 4+ i 0,73 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów - 100 tys. obejrzało pierwszy odcinek programu, nadany 7 października br. Kolejny zgromadził już tylko 42 tys. oglądających, a trzeci jeszcze o 3 tys. mniej.

„Kilerskie Karaoke” notuje tylko minimalnie większy udział od średniego dobowego udziału Eski TV. W okresie emisji show wyniósł on odpowiednio 0,44 proc. i 0,72 proc.

Eska TV w paśmie nadawania nowego programu wygrywa zdecydowanie z konkurencyjnymi stacjami muzycznymi. W grupie 4+ 4fun.tv notuje w tym czasie 0,27 proc. udziału, a Viva Polska - 0,25 proc. Z kolei w grupie komercyjnej udziały tych stacji wynoszą odpowiednio 0,51 proc. i 0,33 proc.

W show „Kilerskie Karaoke” rywalizują ze sobą dwa zespoły, złożone z dwóch gwiazd i fana Eski. Członkowie drużyn śpiewają piosenki zmagając się z różnymi trudnościami i nietypowymi przeszkodami. Jurorami w programie są Magdalena Schejbal, Katarzyna Kwiatkowska i Igor Nurczyński.

grafika

jury show „Kilerskie Karaoke”, fot. Eska

Show oparte na brytyjskim formacie „Sing If You Can” prowadzi Krzysztof „Jankes” Jankowski, a za jego produkcję odpowiada Mastif Media Polska.

Widownia „Kilerskie Karaoke” odcinek po odcinku

Oglądalność show na tle konkurencji

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu