SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kinder z limitowaną edycją na Dzień Dziecka. Na opakowaniach wizerunki najmłodszych wybranych w konkursie

W Polsce już po raz szósty marka słodyczy Kinder (Ferrero) prowadzi akcję „Kinder Chocolate Pokaż uśmiech", w ramach której do sprzedaży trafiła specjalna edycja produktów sygnowanych wizerunkami kilkunastu dzieci wybranych w konkursie.

Pierwszy etap akcji „Kinder Chocolate Pokaż uśmiech" został trwał od września do października 2022, kiedy to przyjmowano zgłoszenia. Rodzice mieli za zdanie odpowiedzieć  na pytanie, co wywołuje uśmiech ich dzieci.

Następnie jury, w skład którego weszły zaproszone do współpracy – psycholog, edukatorki,  a także przedstawiciele organizatorów – wybrało 12 najbardziej uśmiechniętych historii, tylko na podstawie nadsyłanych tekstów, a nie zdjęć dzieci. Teraz finałowa dwunastka pojawia się na limitowanej serii opakowań Kinder Chocolate jako reprezentacja dzieci z całej Polski. To oni biorą także udział w szeroko zakrojonej akcji promocyjnej.

Kinder zachęca do uśmiechu

- Marka Kinder kocha wszystkie dzieci i jest odpowiedzialnym partnerem dla rodzin. Nasze produkty, jak Kinder Chocolate zostały stworzone właśnie z myślą o najmłodszych. Dbamy o ich najwyższą jakość, o odpowiednie porcjowanie, promujemy aktywny styl życia wśród młodego pokolenia i ich rodzin w ramach programu csr-owego Kinder Joy of moving, a każda nasza akcja promocyjna ma przynieść dodatkową porcję radości i uśmiechu całym rodzinom. Wierzymy, że aktywacje konsumenckie to istotne narzędzie komunikacji z naszymi konsumentami, dzięki któremu możemy być bliżej nich, wejść z nimi w bliższą relację, niejako podziękować konsumentom za ich zaufanie do naszej marki. W przypadku akcji naszym celem było poznanie źródła uśmiechu dzieci z całej Polski - komentuje dla Wirtualnemedia.pl Bartosz Banach, senior brand manager, Ferrero Polska Commercial.

W ramach promocji marka Kinder Chocolate stworzyła Akademię Uśmiechu - dedykowana platforma dla rodziców, na której znajdą m.in. video-treningi uśmiechu, w których główną rolę grają dzieci wyróżnione w akcji. Filmy prezentują bardzo proste ćwiczenia, gry i zabawy, które wywołują uśmiech.

Aktywacja jest realizowana Polsce już po raz szósty. Opakowania z limitowanej serii będę w sprzedaży do około połowy czerwca.

- Wizerunek dziecka widnieje na opakowaniu Kinder Chocolate od momentu gdy została ona stworzona czyli od 1968 roku. Przez lata ulegał zmianom, również w wyniku tej aktywacji, od lat w kilkunastu krajach na świecie mamy możliwość pokazania kolejnych pokoleń dzieci! Dzięki czemu widzimy zmiany zachodzące w naszym społeczeństwie, doceniamy różnorodność i stawimy na inkluzję. W Polsce akcja realizowana jest już szósty raz, bodaj najczęściej w Europie, jak sama Kinder Chocolate cieszy się bardzo dużą popularnością - podsumowuje Bartosz Banach.

Dołącz do dyskusji: Kinder z limitowaną edycją na Dzień Dziecka. Na opakowaniach wizerunki najmłodszych wybranych w konkursie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl