SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kinga Preis i Bartosz Kizierowski reklamują Dom Development (wideo)

Pod hasłem "Dobrzy ludzie powinni mieszkać w dobrym miejscu" wystartowała kampania wizerunkowa dewelopera mieszkaniowego Dom Development. Kampanię z udziałem aktorki Kingi Preis i pływka Bartosza Kizierowskiego przygotowały Brain, WebTalk i Papaya Films.

Article

Koncept kreatywny kampanii zakłada brak komunikatów na temat szczegółów oferty dewelopera czy cen i lokalizacji budowanych mieszkań. Zamiast tego, skupiono się na opowieści o tym, że w dobrych, bo zaprojektowanych w przemyślany sposób miejscach powinni mieszkać dobrzy ludzie.

Bohaterami spotów są aktorka Kinga Preis i pływak Bartosz Kizierowski. Dwukrotny Mistrz Europy i trzykrotny olimpijczyk – w 2005 roku odrzucił propozycję, by za kwotę 600 tysięcy euro reprezentować Katar na Igrzyskach Olimpijskich w Pekinie w 2008 roku. Preis od lat działa charytatywnie, zabierając m.in. mamy chorych dzieci do kina.

Kampania będzie prowadzona w Warszawie i we Wrocławiu, gdzie Dom Development realizuje swoje inwestycje mieszkaniowe. Spoty emitowane będą w internecie i kinach, dodatkowo zaplanowano reklamy na billboardach.

Za koncepcję kreatywną i jej wdrożenie odpowiada agencja Brain. Spoty reklamowe wyreżyserował Michał Marczak, a ich produkcją zajęła się Papaya Films. Serwis internetowy Dobrzy Ludzie opracowała agencja WebTalk.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kinga Preis i Bartosz Kizierowski reklamują Dom Development (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan Kunert
dawno nie widziałem takiej porażki komunikacyjnej!
odpowiedź
User
Jacek Krzynowski
Ko wpadł na pomysł takiej komunikacji? Janusze reklamy deweloperskiej. Przekaz Kizierowskiego jak z przemówienia PIS. Myślę że to negatywnie wpłynie na wizerunek DD.
odpowiedź
User
Joanna
Nie wierzę.... Tak to jest jak ślepy prowadzi ślepego. Ponoć zatrudnili dyr. marketingu od Netii a już tam Pan nie błyszczał. Kogo to zachęci do kupna mieszkania?
odpowiedź