'Kissiaczki pod jemiołą' - kampania Fanty w Mojej Generacji

1 grudnia wystartowała internetowa kampania promocyjna Fanty podnazwą "Kissiaczek pod jemiołą" w której użytkownicy serwisuMojaGeneracja.pl mogą przesyłać sobie wirtualne pocałunki.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Przez cały grudzień użytkownicy Mojej Generacji, dzięki Fancie,będą mogli przesyłać sobie wirtualne pocałunki pod jemiołą orazwyszukiwać osoby gotowe na przyjęcie pocałunku. Wystarczy tylko wprofilu wybranej osoby kliknąć w specjalny przycisk - wówczasotrzyma ona od buziaka.Akcję wspierają formy reklamowe emitowane w serwisieMojaGeneracja.pl oraz komunikatorze Gadu-Gadu.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiedzialne są agencjainteraktywna Next oraz dom mediowy Starcom i K2 Internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej