SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Klasyczny duet” reklamuje rabaty w McDonald’s (wideo)

W restauracjach McDonald’s wystartowała kolejna odsłona promocji rabatowej. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, Macroscope OMD i 24/7 PR.

„Klasyczny duet” reklamuje rabaty w McDonald’s (wideo)

Nowy etap promocji rabatowej w McDonald’s tak jak poprzednie obejmuje m.in. McZestawy, zestawy Happy Meal, ofertę śniadaniową i pojedyncze kanapki. 24 kupony są dostępne w papierowej książeczce, a 17 można pobrać na smartfony (działające na dowolnym systemie operacyjnym) i wykorzystywać wielokrotnie.

Kampania reklamująca promocję prezentuje niektóre z dostępnych w niej produktów. W spocie telewizyjnym pokazywany jest „klasyczny duet”, czyli dwa cheeseburgery, które można kupić za 5 zł.

Akcja reklamowa oprócz restauracji McDonald’s i telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN, kanały z oferty Discovery i Atmediów) jest prowadzona na facebookowym fanpage’u marki. Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, a działania PR i w social media realizuje agencja 24/7 PR.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Klasyczny duet” reklamuje rabaty w McDonald’s (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ja22
Puszysta bułka, soczysta wołowina, wyśmienity ser cheedar ... - wszystko na reklamie ładne, piosenka wpada w ucho, a przy kasie dostajesz pomarszczonego kotleta w zgniecionej bułce z jednym plasterkiem ogórka i 2 kropkami ketchupu... :O
13 10
odpowiedź
User
Ava
Reklama wpada w ucho -soczyscie i puszyscie,muzyka i idea odprężającozachęcająca, bez zadęcia i udawania, trafia i zostaje w uchu i oku
17 9
odpowiedź
User
reklamożerca
Ta reklama wygląda jakby była z początku lat 90-tych:/
12 10
odpowiedź
User
trzydziestolatek
odnośnie tych lat 90tych
to chyba komplement, bo mam wrażenie, że reklamy z tamtych lat były po prostu ładniejsze i lepsze :)
moim zdaniem spoko spot.
13 9
odpowiedź
User
Buła
Nie męczy ta reklama jak wszystkie wciskające krople do nosa, przeciery pomidorowe czy piwo. Nie jest przegadana, trafia do ucha, pieści ok. Po prostu ślinianki pracują:)
14 9
odpowiedź