SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej

W październiku ub.r. pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych zajęła „Kobieta i Życie”. Największym wzrostem w segmencie pochwalić się mógł „Świat Kobiety”, a na czele spadków znalazła się „Cała Ty!”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 321 746 egz. W porównaniu do października 2015 roku zmniejszyła się ona o 2,21 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął miesięcznik „Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca trzeciego. Wynik tego tytułu uplasował się na poziomie 281 400 egz., po wzroście o 5,08 proc. - największym w zestawieniu.

Na trzecią lokatę spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda), których wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,25 proc. do 254 543 egz.

Ostatni był magazyn „Cała Ty!” (Phoenix Press), którego uśredniony wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmalał najbardziej w zestawieniu - o 20,95 proc. do 89 824 egz.

Wirtualnemedia.pl

październik

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

429 876

321 746

321 746

439 954

329 012

329 012

-2,21%

Świat Kobiety

389 906

281 400

281 400

404 947

267 785

267 785

5,08%

Dobre Rady

382 000

254 543

254 543

440 000

283 622

283 622

-10,25%

Poradnik Domowy

266 098

177 566

177 566

319 500

197 906

197 906

-10,28%

Claudia

278 597

155 687

155 687

321 675

189 732

169 732

-8,27%

Olivia

219 981

127 276

127 276

249 970

126 976

126 976

0,24%

Cała Ty

171 000

89 824

89 824

200 000

113 625

113 625

-20,95%

Względem poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Olivia” (Wydawnictwo Bauer) - było to 18,43 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

październik

wrzesień

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Kobieta i Życie

429 876

321 746

321 746

439 956

335 846

335 846

-4,20%

Świat Kobiety

389 906

281 400

281 400

414 944

288 678

288 678

-2,52%

Dobre Rady

382 000

254 543

254 543

387 000

287 855

287 855

-11,57%

Poradnik Domowy

266 098

177 566

177 566

267 930

186 545

186 545

-4,81%

Claudia

278 597

155 687

155 687

287 260

159 217

159 217

-2,22%

Olivia

219 981

127 276

127 276

234 911

156 026

156 026

-18,43%

Cała Ty

171 000

89 824

89 824

172 000

90 311

90 311

-0,54%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobieta i Życie” na czele sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Świat Kobiety” zyskał najwięcej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl