SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kobiety coraz częściej grają w internetowe gry

W okresie sierpień 2007 - sierpień 2008 liczba kobiet z USAgrających w gry online zwiększyła się o 27 procent, do 43 milionów.

Najszybszy wzrost odnotowano tutaj w grupach wiekowych 12-17 (o55 procent), 55-64 (o 43 procent) oraz 18-24 (o 35 procent) -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując sięna dane firmy badawczej comScore.

Według analityków z comScore, wraz ze wzrostem zainteresowaniainternetowymi grami w wysoce dochodowych segmentach nastoletnichdziewcząt i starszych kobiet, marketerzy, którzy wcześniej niechcieli przeznaczać pieniędzy na reklamę w tym sektorze, powinniteraz ponownie się nad tym zastanowić.

Z kolei z badania ośrodka Pew Internet & American LifeProject obejmującego wszystkie rodzaje gier wynika, że największąpopularnością wśród nastoletnich dziewcząt (12-17 lat) cieszą sięgry z kategorii puzzle, wyścigi, rytm (np. 'Guitar Hero') oraztytuły przygodowe, strategiczne i sportowe.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Kobiety coraz częściej grają w internetowe gry

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl