„Kolej na Internet” - PKP Intercity reklamuje e-bilety

W internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa PKP Intercity. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Kolej na Internet” przygotowała agencja Legend Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania PKP Intercity zachęca pasażerów tych pociągów do kupowania biletów w serwisie intercity.pl. Reklamy podkreślają, że takie rozwiązanie oprócz wygody umożliwia korzystanie z ofert dostępnych tylko w internecie, np. Super Biletu. Dodatkowo od połowy kwietnia nie trzeba już drukować biletu kupionego online, bo można go równie dobrze okazać konduktorowi na ekranie laptopa lub smartfona.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje internet (bannery w serwisach Intercity i Allegro, reklamy na Facebooku, m.in. na należących do Intercity fanpage’ach „Pociąg do miejsc” i „Pociąg do podróży”) oraz outdoor (spoty na ekranach przy kasach na wybranych dworcach w całej Polsce oraz na monitorach w autobusach, tramwajach i metrze w Warszawie i Łodzi, reklamy z tyłu 20 autobusów w Warszawie). Kreację kampanii - zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja Legend Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię