Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnianastępnego'

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pigułki SpecTab. Wkonwencji radiowej powieści w odcinkach przedstawione zostanąokoliczności wynalezienia preparatu.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Przygotowane w kampanii spoty utworzą cykl Specaudycji, którebędą emitowane w 9 odcinkach w Radiu Zet oraz 15 w Antyradiu.

Stworzono również wirtualny element kampanii. Internauciodwiedzający "Instytut SpecTab" im. M. W. Onowałowa, zapraszani sąna szkolenie, na którym dowiadują się, kim naprawdę był naukowiecoraz jak działa kapsułka SpecTab.

Akcja wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek zostałaprzygotowana przez agencję Change Integrated. Za kreację iprodukcję spotów odpowiada Radio Zet, media zakupił Equinox PolskaSA.

Kampania potrwa do 5 grudnia.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu