Kolejna odsłona kampanii SpecTabu - preparatu na 'syndrom dnianastępnego'

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamującej pigułki SpecTab. Wkonwencji radiowej powieści w odcinkach przedstawione zostanąokoliczności wynalezienia preparatu.

ak
ak
Udostępnij artykuł:

Przygotowane w kampanii spoty utworzą cykl Specaudycji, którebędą emitowane w 9 odcinkach w Radiu Zet oraz 15 w Antyradiu.

Stworzono również wirtualny element kampanii. Internauciodwiedzający "Instytut SpecTab" im. M. W. Onowałowa, zapraszani sąna szkolenie, na którym dowiadują się, kim naprawdę był naukowiecoraz jak działa kapsułka SpecTab.

Akcja wprowadzająca preparat SpecTab na polski rynek zostałaprzygotowana przez agencję Change Integrated. Za kreację iprodukcję spotów odpowiada Radio Zet, media zakupił Equinox PolskaSA.

Kampania potrwa do 5 grudnia.

ak
Autor artykułu:
ak
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta