Kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands

Grupa reklamowa IPG Mediabrands (Interpublic Group), w skład której wchodzą agencje UM czy Initiative, ogłosiła redukcje zatrudnienia w dziale analitycznym. Pracę straciło nawet do 40 osób.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands
for. IPG Mediabrands/Instagram

Jak informuje branżowy serwis AdWeek, powołujący się na własne źródła, IPG Mediabrands zwolniło w tym tygodniu od 35 do 40 analityków w Stanach Zjednoczonych. Powodem jest przeniesienie tych miejsc pracy za granicę. Kompetencje działu analitycznego przejmie Global Capability Center w Indiach.

„Działania te są częścią trwającej transformacji IPG Mediabrands w celu usprawnienia działalności i dostosowania do zmieniających się potrzeb organizacyjnych” – podała grupa reklamowa w komunikacie.

IPG Mediabrands zatrudnia 18 tys. specjalistów w ponad 130 krajach. W grupie działają agencje Initiative, UM, Mediahub i Kinesso.

IPG w trakcie fuzji z konkurentem

To kolejna runda zwolnień w IPG Mediabrands. Pod koniec ubiegłego roku grupa poinformowała, że w styczniu 2025 roku zwolni 103 pracowników “z jednostki zajmującej się zakupem mediów”.

W drugiej połowie tego roku ma zostać sfinalizowana fuzja Interpublic Group, właściciela IPG Mediabrands z grupą Omnicom, do którego należą takie agencje, jak BBDO, TBWA, FleishmanHillard.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu