Kolejni „ornitolodzy” reklamują smartfony, netbooki i tablety w T-Mobile (wideo)

Do emisji trafiły kolejne reklamy T-Mobile w ramach kampanii związanej z „Angry Birds”. Akcję wspólnie z PTC przygotowały firmy G7, Saatchi&Saatchi i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowych reklamach T-Mobile bohaterowie podają kolejne ciekawostki „ornitologiczne”. Spot Tak Taka T-Mobile na kartę informuje, że w ramach tej oferty można obecnie otrzymać do 500 zł zniżki na smartfon, netbook lub tablet. Natomiast reklama internetu mobilnego w T-Mobile podkreśla, że przy wykupywaniu tej usługi dostaje się netbook lub tablet, np. Asus 1001PXD przy abonamencie za 55 zł miesięcznie.

Przypomnijmy, że pierwsza „ornitologiczna” reklama T-Mobile pojawiła się na początku września (obejrzyj ten spot). W kolejnych odsłonach kampanii przewija się motyw gry „Angry Birds”, która najmocniej eksponowana była w pierwszym spocie (zobacz go). Cała akcja promuje internet oferowany przez sieć w smartfonach, netbookach i tabletach.

Kampanię przygotowała Polska Telefonia Cyfrowa we współpracy z agencjami G7 i Saatchi&Saatchi (kreacja) oraz domem mediowym Starcom (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"