SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kolejny rekord słuchalności RMF FM

Rośnie słuchalność RMF FM i "Trójki", spada Radia Zet i radiowej "Jedynki" - wynika z najnowszych danych SMG/KRC

Rok 2004 przynosi systematyczny wzrost udziału w rynku słuchalności dla radia RMF FM. Za ostatni dostępny okres obejmujący miesiące II - IV 2004 wskaźnik ten osiągnął rekordowo wysoki poziom 24,3%. Tak wysoki udział RMF FM osiągnęło już dwukrotnie w 2003 roku.

- Jak do tej pory żadna stacja komercyjna nie może pochwalić się tak spektakularnymi notowaniami - informuje Anna Kozłowska, rzecznik prasowy RMF FM.


Udział w rynku słuchalności

ogół badanych (15 – 75 lat)

 

IX 2003 - I 2004

XII 2003 - II 2004

I 2004 - III 2004

II 2004 - IV 2004

RMF FM

22,7%

23,2%

23,6%

24,3%

ZET

20,8%

21,8%

22,1%

21,8%

PR-1

15,8%

15,6%

16,2%

15,9%

PR-3

5,2%

5,1%

4,7%

4,9%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company



Jeszcze wyższe notowania udziału w rynku słuchalności RMF FM osiąga wśród mieszkańców miast w wieku 15-49 lat. Jest to grupa docelowa, do której należy większość poszukiwanych przez reklamodawców słuchaczy.

Udział w rynku słuchalności

mieszkańcy miast w wieku 15-49 lat

 

IX 2003 - I 2004

XII 2003 - II 2004

I 2004 - III 2004

II 2004 - IV 2004

RMF

26,9%

27,2%

27,9%

28,3%

ZET

23,3%

24,2%

24,5%

23,7%

PR-1

6,3%

6,4%

5,9%

6,2%

PR-3

4,8%

4,9%

5,2%

5,3%

Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company

Dołącz do dyskusji: Kolejny rekord słuchalności RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl