Kolko wypromuje „Pudełko na Gwarancje”

Agencja Kolko rozpoczęła współpracę z producentem aplikacji mobilnej „Pudełko na Gwarancje”. Do głównych zadań agencji należeć będzie przygotowanie, a następnie realizacja długofalowej strategii komunikacji marki.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy Kolko przygotuje kompleksowy plan komunikacji marki uwzględniający takie działania, jak media relations, komunikacja w mediach społecznościowych oraz dedykowane kampanie PR skierowane do liderów opinii.

Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Marta Sadluk.

Umowa została podpisana do maja 2014 roku.

Do tej pory „Pudełko na Gwarancje” nie korzystało z usług agencji PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek