SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koło smaku reklamuje Schweppes (wideo)

Pod hasłem „Poczuj różnicę” wystartowała kampania reklamowa marki napojów Schweppes (produkowanych przez Orangina Schweppes Polska). Jej celem jest zmiana percepcji marki wśród konsumentów napojów gazowanych. Za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja H2O Creative.

Article

Trwająca kampania jest częścią planu zmiany postrzegania Schweppes przez konsumentów napojów gazowanych. Schweppes, przez lata kojarzony wyłącznie z jednym wariantem tonicu, od kilku sezonów stawia na podkreślenie różnorodności i soczystości owocowych smaków, dostępnych w ofercie marki. Tegoroczna kampania ma pokazywać, że produkt odpowiada na indywidualne preferencje każdego konsumenta i zapewnia intensywne doznania smakowe.

Na potrzeby komunikacji agencja H2O Creative wykreowała tzw. koło smaku, które przewija się we wszystkich materiałach oraz kanałach. Dzięki niemu każdy konsument może zidentyfikować, który z wariantów Schweppes najlepiej odpowie na jego potrzeby, bazując na uniwersalnych pojęciach smaku wytrawnego i delikatnie słodkiego oraz klasycznego i owocowego.

Kampania wykorzystuje m.in. 8-sek. materiały wideo, 30-sek. spoty i billboardy sponsorskie. Akcja obejmuje też punkty sprzedaży (materiały POS) oraz internet (m.in. aktywności w social media).

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny, stworzenie materiałów oraz wdrożenie aktywności w mediach tradycyjnych i internetowych odpowiada agencja H2O Creative.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Koło smaku reklamuje Schweppes (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl