SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Komfort na święta promuje nowe dywany i rabaty 50%

W telewizji, internecie, na outdoorze i w punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa sieci sklepów Komfort. Akcję dział marketingu firmy przygotował i realizuje wspólnie z domem mediowym Starlink.

W ramach świątecznej akcji prosprzedażowej, Komfort promuje trzy nowe wzory dywanów (puszysty shaggy Portofino, orientalny Mesta o wzorze inspirowanym marokańską koniczyną, Belis ozdobiony kwiatowym wzorem) i zachęca rabatami 50%.

Fabuła przygotowanego na potrzeby kampanii 15-sekundowego spotu telewizyjnego stanowi kontynuację linii kreatywnej prezentowanej we wcześniejszych akcjach sieci. Bohaterami jest para młodych ludzi z córką. Formuła nawiązuje do procesu wybierania produktów (tym razem dywanu) oraz podejmowania decyzji. Jednocześnie ma ukazywać różnorodność oferty, okazje cenowe i profesjonalne doradztwo.

Oprócz telewizji (TVN, TVP1, TVP2, TVN Style, TVN7, TVN24, kanały tematyczne TVP), obejmuje internet, outdoor i punkty sprzedaży (dedykowane bannery, hangery, plakaty, gazetka promocyjna).

Reklamy we własnym zakresie przygotował dział marketingu sklepów Komfort, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Dołącz do dyskusji: Komfort na święta promuje nowe dywany i rabaty 50%

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jarek999
Szkoda, że Dorota Szelągowska, którą cenię reklamuje sklep, który mnie oszukał. Sprzedano mi dwa różne rodzaje listew przypodłogowych co nie podlega dyskusji bo są różne. Jednak według sklepu są takie same. Kompromitacja marki. Duża sieć, której nie stać na wymianę połowy listew lub oddania 400 zł.
odpowiedź