SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Komiksowy konkurs w kampanii Heyah "No to sru"

Heyah rozpoczyna internetowy konkurs na komiks z bohaterami swojej kampanii "No to sru". Operator udostępnił specjalną aplikację do tworzenia rysunkowych historii.

Komiksowy konkurs w kampanii Heyah

Heyah uzasadnia rozpoczęcie konkursu na komiks z rysunkowymi bohaterami swojej kampanii "No to sru" dużą popularnością tej akcji wśród internautów. W związku z tym operator w serwisach www.notosru.pl i fotka.pl/heyah udostępnił aplikację, dzięki której można tworzyć animowane historie z udziałem kota Ryśka i psa Łinstona. Do wyboru są różne ujęcia tych postaci i przedmiotów do zrzucania, dymki z tekstami, a także opcje obracania oraz zmieniania rozmiarów i położenia obiektów. Stworzone w ten sposób komiksy można zamieszczać w swoich profilach na stronach Fotka.pl i Facebook, a w tej pierwszej witrynie dodatkowo oceniać prace innych użytkowników. Autorzy najlepszych komiksów zostaną nagrodzeni.

HeyahNotosru

Akcję oraz wpierające ją działania z zakresu marketingu społecznościowego i social media prowadzi agencja Interactive Solutions.

  • Więcej informacji:
  • Heyah
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Komiksowy konkurs w kampanii Heyah "No to sru"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl