SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Komisarz Alex” stracił 500 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

Czwartą serię „Komisarza Alexa” oglądało średnio 2,73 mln widzów, czyli o 520 tys. osób mniej niż drugi sezon nadawany rok temu. Produkcja zapewniła TVP1 drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 10,04 mln zł.

serial „Komisarz Alex”, fot. tvp Article

Średnia widownia czwartej edycji „Komisarza Alexa” (emisja w soboty o godz. 20.25, w okresie od 31 sierpnia do 23 listopada br.) wyniosła 2,73 mln osób. Przełożyło się to na 18,27 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl.

>>> „Blondynka 2” liderem rynku. Będzie kolejna seria

„Komisarz Alex 4” w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie 2012 roku drugiej serii stracił 520 tys. widzów. Wówczas produkcję oglądało średnio 3,25 mln osób, a ich udział wynosił odpowiednio 21,52 proc. oraz 14,97 proc. (więcej na ten temat).

Natomiast o 540 tys. osób spadła widownia w porównaniu do pokazywanej wiosną br. trzeciej edycji. Wtedy „Komisarza Aleksa” śledziło średnio 3,27 mln oglądających, a udział TVP1 wynosił odpowiednio 21,73 proc. oraz 13,72 proc. (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania „Komisarza Alex” TVP1 była wiceliderem w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajęła stacja TVN, która emitowała wówczas gł. „Mam talent”, a jej udział wyniósł 19,98 proc. Za TVP1 znalazła się TVP2 („Świętokrzyska Gala Kabaretowa” i „The Voice of Poland”; 13,25 proc.) oraz Polsat (pasmo filmowe; 10,92 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka była już czwarta. Pierwsze miejsce także należało do TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka oraz Polsat.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN

2 980 027

19,98%

23,13%

TVP1 - Komisarz Alex 4

2 725 349

18,27%

12,07%

TVP2

1 975 733

13,25%

13,95%

Polsat

1 629 462

10,92%

12,36%


Przychody z reklam nadawanych przy emisji „Komisarza Alexa 4” wyniosły 10,04 mln zł. W porównaniu do drugiej serii zmniejszyły się one o 1,56 mln zł (dane cennikowe bez rabatów).

Do połowy trzeciego sezonu głównym bohaterem „Komisarza Alexa” był Marek Bromski (w tej roli Jakub Wesołowski). Po jego śmierci (od 33. odcinka) nowym opiekunem psa Alexa został Michał Orlicz (Antoni Pawlicki).

Kolejny sezon „Komisarza Alexa” ma trafić do ramówki TVP1 wiosną 2014 roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Komisarz Alex” stracił 500 tys. widzów. 10 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Komisarz Alex jest jedynym serialem ktory jest wart ogladania ze wszystkich seriali ,reszta seriali to nudne gnioty ktore moga nie istniec
23 11
odpowiedź
User
wiosennie
komisarz alex 5 wiosną 2014 roku w TVP 1 HD ranczo 8 i ojciec mateusz 11 seria wiosna w TVP
12 10
odpowiedź
User
@Gość
Ta jasne... reszta seriali to gnioty, ale się ośmieszyłeś, pisz więcej - bo mnie twoje komenty śmieszą, tratkuję je jak rozrywkę.
9 13
odpowiedź