SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kompania Piwowarska: nowy wiceprezes ds. marketingu

Tomasz Bławat dotychczasowy wiceprezes ds. sprzedaży i dystrybucji objął stanowisko Wiceprezesa ds. Sprzedaży, Dystrybucji i Marketingu Kompanii Piwowarskiej.

Tomasz Bławat z Kompanią Piwowarską związany jest od roku 2004. Od listopada 2004 roku piastował stanowisko Wiceprezesa ds. sprzedaży i dystrybucji a od 12 lipca 2007 roku, pełnił również obowiązki Wiceprezesa ds. Marketingu.

Tomasz Bławat swoją karierę zawodową rozpoczął zaraz po ukończeniu studiów na Uniwersytecie Gdańskim - od pracy we własnej firmie. W roku 1993 dołączył do zespołu sprzedaży firmy Procter & Gamble w Polsce. W ramach swojej kariery z P&G pracował między innymi w Czechach, Wielkiej Brytanii, a także jako Dyrektor Generalny Procter & Gamble w krajach bałtyckich. Od listopada 2004 roku jest wiceprezesem ds. sprzedaży i dystrybucji w Kompanii Piwowarskiej.

Kompania Piwowarska dokonała także zmian w zespole marketingu. Marketing managerami odpowiedzialnymi za marki mainstrem zostali: Tomasz Brycki, Marek Rawicki oraz Adriana Kajca. Za marki premium Kompanii Piwowarskiej odpowiadają: Małgorzata Kwilosz oraz Agnieszka Olejniczak. Całym zespołem pionu brand marketingu kieruje dyrektor portfela marek - Andrzej Kopleński.

Dyrektorem komunikacji i serwisu marketingowego jest Andrzej Białasiewicz, odpowiedzialny w Kompanii Piwowarskiej za współpracę z agencjami reklamowymi a także, m.in. zakup mediów, Brand PR i marketing sportowy.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kompania Piwowarska: nowy wiceprezes ds. marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl