SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Konferencja infoShare 2012 promowana w internecie

Ruszyła internetowa, kontekstowa kampania reklamowa konferencji infoShare 2012.

Kampania obejmuje 25 kreacji reklamowych emitowanych rotacyjnie na ponad 34 serwisach (m.in. interaktywnie.com, niebezpiecznik.pl, tech.gazeta.pl, wirtualnemedia.pl), niestandardowe formy reklamowe w AdTaily (na wybranych blogach, m.in. antyweb.pl, hatalska.com, ittechblog.pl, mediafun.pl, osnews.pl), konkurs z branżowymi blogerami dla internautów oraz działania na Facebooku.

Za koncepcję kreatywną, kreację oraz planowanie mediów odpowiada atelier marketingu kreatywnego Marka Gawdzika „stand out”. Realizacją kampanii na Facebooku zajęła się agencja Konceptika. Za zakup mediów odpowiada Referat Promocji Gospodarczej Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta Gdańska.

Dołącz do dyskusji: Konferencja infoShare 2012 promowana w internecie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl