Koniec agencji 'Po prostu PR' i Primoloko

Agencje 'Po prostu PR' i Primoloko po ponad rocznej kooperacji od 5sierpnia funkcjonować będą pod jedną wspólna marką 'Black &White PR'.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez najbliższe dwa lata agencje z brandem "Black & WhitePR" zamierzają znaleźć się w czołówce polskich agencji prskutecznie konkurując z największymi międzynarodowymi i polskimipodmiotami.

Poza wspólnymi klientami nowej agencji, klientami "Black &White PR" stali się automatycznie klienci Po Prostu PR i Primoloko.Są to m.in.: FM Logistic, TIME TREND (ZIBI), Komitet BadańRadiowych, NIVENA, DIRECT PUBLISHING GROUP, BOYNQ, ROCA, POOLSPA,FORBO FLOORING, KOMFORT, ILLY, AGNESI, OGGI, LOACKER, ISOSTAR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny