SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Koniec ery rozmrażania” reklamuje lodówki Samsung Cool (wideo)

W telewizji, internecie, prasie i sklepach ruszyła kampania reklamowa nowych lodówek Samsung Cool. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec ery rozmrażania”, przygotowały firmy Cheil, Starcom i Havas PR Warsaw.

Kampania lodówek Samsung Cool informuje, że działa w nich technologia Samsung No Frost polegająca na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz lodówki i usuwaniu z niej wilgoci. W efekcie żywność może być przechowywana dłużej i w bardziej higienicznych warunkach.

Reklamy pokazują też, że w każdej lodówce Samsung Cool znajdują się wysuwana półka ułatwiająca odnalezienie potrzebnego produktu, w pełni wysuwane szuflady zamrażalnika, przenośny pojemnik na sosy oraz regulowana półka na napoje.

Kampanii reklamowej towarzyszy promocja, w której przy zakupie lodówki Samsung Cool i wypełnieniu formularza dostaje się dwa silikonowe pojemniki do przechowywania żywności.

Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVN, TVN 24, TVN Style,  TVP1, TVP2 i Polsat), prasę (pisma kobiece, m.in. „Olivia”, „Kobieta i życie”, „Naj”, „Tina”), internet (YouTube.com, Onet.pl i porównywarki cenowe) oraz punkty sprzedaży. Akcja jest podzielona na dwie odsłony: od 8 do 16 czerwca oraz od 1 do 28 lipca.

Kampanię prowadzi Samsung Electronics Polska we współpracy z agencją Cheil. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.

Dołącz do dyskusji: „Koniec ery rozmrażania” reklamuje lodówki Samsung Cool (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
tatiana
Wspaniała reklama telewizyjna, cudowny layout. Brawo!
odpowiedź