Stacje Łukoil do maja zmienią się w Amic Energy

Trwa rebranding stacji paliwowych Łukoil w Polsce na Amic Energy. Będą to wspierać działania reklamowe przygotowana przez agencje Open Gate i Tribal Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Zmiana oznakowania stacji Łukoil na Amic Energy jest prowadzona od początku br. W całym kraju działa 115 stacji, nowa identyfikacja jest już obecna na stacjach w Warszawie, Toruniu, Łodzi, Gdyni i Wrocławiu, a na przełomie marca i kwietnia zostanie wprowadzona na tych w Krakowie i Radomiu.

Firma Amic Energy Management zapowiedziała, że rebranding potrwa do końca maja.

Sieć stacji Łukoil w Polsce, na Litwie i w Łowie została przejęta przez Amic Energy Management, austriacki fundusz inwestycyjny, w 2016 roku. Już wtedy zapowiadano, że zmienią one oznaczenie na markę nowego właściciela. Tak samo stało się wcześniej na rynku ukraińskim.

Amic Energy Management wypowiedział już umowę dotyczącą korzystania z marki Łukoil w Polsce

grafika

Wprowadzenie marki Amic Energy w Polsce będą wspierać działania reklamowe, których najintensywniejszy etap zaplanowano na przełom czerwca i lipca. Będą obejmować radio, internet (m.in. social media) oraz outdoor.

Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Open Gate (pozyskała to zlecenie w konkursie ofert) we współpracy z Tribal Media (należącą do Grupy OMD).

Łukoil to kolejna marka stacji paliwowych, która w związku ze zmianą właścicielską znika z polskiego rynku. Od wiosny 2017 do wiosny ub.r. stacje Statoil zostały przemianowane na Circle K.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]