Magazyn „O, The Oprah Magazine” znika w drukowanej wersji. Pozostanie tylko wydanie cyfrowe

Kobiecy miesięcznik „O, The Oprah Magazine” wydawany przez Ophrę Winfrey i koncern Hearst Communications zniknie ze sprzedaży w tradycyjnej drukowanej wersji. Ostatni numer pojawi się w kioskach w grudniu 2020 roku, później będzie dostępny jedynie w formie elektronicznej. Wydawcy wyjaśniają decyzję zmieniającym się rynkiem i koniecznością dostosowania oferty do stopniowej digitalizacji prasy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Magazyn „O, The Oprah Magazine” znika w drukowanej wersji. Pozostanie tylko wydanie cyfrowe

„O, The Oprah Magazine” pojawił się na rynku w USA w 2000 r. Jest to kobiecy magazyn założony i współfinansowany przez Ophrę Winfrey, jedną z najbardziej znanych postaci w amerykańskim dziennikarstwie.

Wydawaniem tytułu zajmuje się koncern Hearst Communications.

Koniec drukowanej wersji

Teraz zapowiedziano, że „O, The Oprah Magazine” przestanie się ukazywać tradycyjnej papierowej wersji. Ostatni numer miesięcznika został przewidziany na grudzień 2020 r.

Ostatnio nakład każdego numeru „O” wynosi 2,2 mln egzemplarzy, nie jest znana wysokość sprzedaży tytułu.

Wraz z zakończeniem kioskowej sprzedaży magazynu pozostanie on dostępny w formie serwisu internetowego oraz wersji elektronicznej. Obecnie z cyfrowej odsłony „O” korzysta ponad 8 mln użytkowników.

W komunikacie wydawcy wyjaśniają, że decyzja o zakończeniu wydawania magazynu w druku jest podyktowana koniecznością dostosowania oferty do zmieniającej się sytuacji na rynku, stopniową digitalizacją prasy oraz zmianą zachowań czytelników.

Winfrey i Hearst zapewniają jednak, że tytuł w formie elektronicznej będzie nadal dynamicznie rozwijany. Nie ujawniono czy wraz z zamknięciem drukowanej wersji miesięcznika są planowane zwolnienia w redakcji „O”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu