Canal+ wygasza usługę nc+ GO

Od 19 lipca abonenci platformy satelitarnej Canal+ stracą możliwość oglądania kanałów z usługi nc+ Go na dwóch urządzeniach jednocześnie. Będą mogli za to oglądać na dwóch urządzeniach treści z usługi Canal+ online.

ag
ag
Udostępnij artykuł:
Canal+ wygasza usługę nc+ GO

Abonenci otrzymują o tym informację na e-maila. Platforma zachęca, aby zaczęli korzystać z nowszej usługi, bo docelowo zastąpi ona nc+ Go. Zaletami Canal+ online jest brak limitów godzin i urządzeń dla klientów. W przypadku starszej usługi limit był uzależniony od wykupionego pakietu. Nawet w przypadku droższych pakietów wynosił na przykład 100 godzin miesięcznie.

Serwis nc+ Go jest dostępny tylko na smartfonach, tabletach i komputerach, a Canal+ online dodatkowo także w Smart TV i Android TV.

grafika

Teraz klienci satelitarnej usługi będą mogli oglądać ulubione kanały na smartfonie, tablecie czy komputerze bez obaw, że w pewnym momencie limit zostanie przekroczony. Canal+ zwraca uwagę, że nowsza usługa to rozdzielczość 1080p, a starsza jedynie 720p. W nc+ Go nie ma też możliwości cofania programów o kilka godzin, na co pozwala Canal+ online.

grafika

Usługa nc+ Go to pozostałość po platformie nc+

Kwestią czasu jest całkowite wyłączenie usługi nc+ Go, której nazwa odwołuje się do platformy cyfrowej nc+. Powstała ona w 2013 roku z fuzji Cyfry+ z n (Grupa ITI).

Sposób migracji do nowej oferty i sam skład pakietów wzbudził jednak wiele kontrowersji. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył nawet 1,2 mln zł kary za zmianę umów. We wrześniu 2019 roku platformę nc+ zastąpiła więc platforma Canal+, której nazwa odnosi się do marki kanału filmowego premium.

Canal+ rozszerzył ofertę internetową

Canal+ online zadebiutował w  maju ub.r. jako produkt dla osób, które nie chcą instalować anteny satelitarnej ani podpisywać długoterminowych umów i wolą oglądać telewizję przez internet na zasadzie subskrypcyjnej. Z czasem dostęp do serwisu i aplikacji zyskali też abonenci satelitarni Canal+. W ostatnich tygodniach platforma dołączyła do Canal+ online cały szereg kanałów, aby zrównać zawartość usługi z nc+ Go.

W ub.r. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Canal+ Polska zwiększyły się o 5,2 proc. do 2,41 mld zł, a przy wzroście kosztów o 3,4 proc. do 2,16 mld zł zysk netto poszedł w górę z 88,12 do 178,25 mln zł. Swoim akcjonariuszom wypłaci 133,68 mln zł dywidendy. Przychody grupy Canal+ Polska ze sprzedaży usług klientom wyniosły w ub.r. 1,84 mld zł, wobec 1,8 mld zł rok wcześniej.

ag
Autor artykułu:
ag
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu