Koniec serialu „Papiery na szczęście”. 170 tys. widzów ostatniej serii

Kanał TVN7 zakończył emisję serialu obyczajowego „Papiery na szczęście”. Ostatni sezon, emitowany dwa razy w tygodniu, śledziło w Siódemce średnio 170 tys. osób.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Telenowelę „Papiery na szczęście” od 27 lutego do 27 czerwca br. emitowano w poniedziałki i wtorki o 18.30. Średnia widownia odcinków serialu „Papiery na szczęście”, wyemitowanych w tym okresie wyniosła 170 tys. osób. Udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,63 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,34 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,25 proc. w 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 10 kwietnia. Śledziło ją średnio 259 tys. osób.

grafika

Poprzednie sezony serialu z większą widownią

Dla porównania, średnia widownia odcinków serialu „Papiery na szczęście” nadawanych jesienią 2022 r. wyniosła 216 tys. osób. Udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,68 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,52 proc. w grupie 16-49 i 2,52 proc. w grupie 16-59. Produkcja nadawana była od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00.

Z kolei jesienne odcinki pierwszego sezonu „Papierów na szczęście”, emitowane jesienią 2021 roku. oglądało 240 tys. widzów, co dało stacji 1,85 proc. udziału w 4+, 2,80 proc. w 16-49 i 2,47 proc. w 16-59. Wówczas serial emitowany był od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30.

O czym opowiadały "Papiery na szczęście"?

„Papiery na szczęście” opowiadały historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama. W główne role w serialu wcielali się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu