SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

Logo stacji paliwowych działających dotychczas jako Statoil zniknie z polskich dróg ostatecznie do końca marca 2018 roku. Do tego czasu ma się zakończyć proces rebrandingu, czyli zmiany wyglądu stacji i logo na Circle K. Wspierany jest kampanią reklamową pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”, za którą odpowiadają firmy SMFB i SMG Polska.

Article

Jak informuje sieć Circle K, pierwsze 100 z 352 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo widnieje m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi i na Śląsku.

"W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat" - powiedział prezes Circle K Polska Giedrius Bandzevicius.

Jak poinformowała spóła, zmiana nazwy będzie sukcesywnie obejmować kolejne regiony Polski. We wrześniu i październiku tego roku proces rebrandingu obejmie stacje na Dolnym Śląsku oraz w Wielkopolsce.

Kampania reklamowa wspierająca rebranding jest realizowana pod hasłem „Nowa nazwa. Ci sami ludzie”. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają agencja reklamowa SMFB (globalnie obsługująca markę Circle K) oraz dom mediowy SMG Polska.

W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Norwegii, Szwecji i Danii. Prace związane z rebrandingiem prowadzone są nadal na Litwie, Łotwie i w Estonii.

Spółka podkreśla, że zmiana logotypu na stacjach w Polsce nie będzie miała wpływu na obowiązujące umowy z klientami, partnerami czy dostawcami firmy.

Jak już informowaliśmy, decyzję o rebrandingu stacji Statoil na Circle K podjął koncern Alimentation Couche-Tard, właściciel sieci Circle K, który pięć lat temu przejął sieć Statoil. Grupa Alimentation Couche-Tard otrzymała prawo używania nazwy Statoil jedynie przez określony czas. Circle K jest największym brandem tego kanadyjskiego koncernu, który ogłosił decyzję o stworzeniu nowej, globalnej marki Circle K, zastępując tym samym dotychczasowe: Mac’s, Kangaroo Express, Circle K, Topaz oraz Statoil.  Firma obecna jest na polskim rynku od 1992 r. (przed 1 kwietnia 2016 r. jako Statoil Fuel & Retail Polska) i prowadzi sieć 352 stacji paliw.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Stacje z logo Statoil znikną z Polski do końca marca 2018 roku

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pav
Gdzie tankujesz? W cyrku!
13 1
odpowiedź
User
nm
Mam w pobliżu Shell, BP i Orlen oraz Circle-K. Nawet Shell jest tańszy od nich, codziennie patrzę na ceny, Circle od 8 do 10 groszy droższy od pozostałych. Czyli płacimy za rebranding. To znaczy ja nie płacę bo juz ich omijam
13 2
odpowiedź
User
dsf
Na Statoilu zawsze było drogo, a paliwo wszyscy i tak biorą z Rosji.
8 1
odpowiedź
User
toja
Co za brednie?
W reklamie mówią:
"Statoil stanie się częścią globalnej marki"
"Cyrkiel otwiera nam nowe horyzonty"
"Jestem częścią wielkiej globalnej marki, która jest rozpoznawalna"
Przepraszam, ale do czasu zobaczenia tej reklamy nie miałem pojęcia o istnieniu Cyrkla... Podejrzewam, że przeważająca większość odbiorców prędzej skojarzy Statoil, na której przez lata babcia "Motur tankowała" niż Cyrkiel, którego wiele osób nie tylko nigdy nie widziało na oczy, ale nawet nie potrafi poprawnie wymówić jego nazwy....

Cyrkiel Kej...
6 0
odpowiedź
User
NN
Znikną tak samo jak Statoil, ja omijam z daleka.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing