399 tys. widzów śledzi „The Real Housewives. Żony Warszawy” w Polsacie, program zmienia pasmo

Pierwsze trzy odcinki nowego show „The Real Housewives. Żony Warszawy” oglądało średnio 399 tys. widzów. Program stracił 287 tys. widzów względem produkcji „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia 7” nadawanej w Polsacie jesienią ub.r. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
399 tys. widzów śledzi „The Real Housewives. Żony Warszawy” w Polsacie, program zmienia pasmo
„The Real Housewives. Żony Warszawy”; fot. Polsat

Polsat nowy cotygodniowy program „The Real Housewives. Żony Warszawy” pokazuje w środy o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu (pokazanych do 20 września) wyniosła 399 tys. widzów, co przełożyło się na 3,40 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 4,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 4,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 1,56 mln osób w grupie 4+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/doda-dream-show-polsat-opinie-kiedy-ogladac,7169482254345857a ##

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził pierwszy odcinek, który śledziło 532 tys. osób.

grafika

Dla porównania, nadawaną w niemal tym samym paśmie jesienią ub.r. siódmą edycję programu „Hell’s kitchen - piekielna kuchnia” śledziło 686 tys. osób. Przełożyło się to na 5,50 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,74 proc. w grupie 16-59. Show „The Real Housewives. Żony Warszawy” w tym ujęciu stracił 287 tys. widzów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ninja-warrior-polska-8-sezon-polsat-uczestnicy,7169481786452097a ##

„The Real Housewives. Żony Warszawy” to polska wersja amerykańskiego formatu „The Real Housewives”, który zadebiutował w 2006 roku w stacji Bravo. W programie widzowie śledzą losy i pełne intryg życie kobiet, które odniosły ogromny życiowy sukces i na swoją pozycję zapracowały same. Są wśród nich kobiety biznesu z różnych branż - m.in. kosmetycznej, hotelarskiej, medycznej, high-tech.

Uczestniczkami pierwszej polskiej edycji „The Real Housewives. Żony Warszawy” są: Monika Żochowska (założycielka firmy kosmetycznej Glov), Anna Szubierajska (właścicielka hotelu Mazurski Raj), Sara Koślińska (założycielka aplikacji inwestycyjnej dla banków i firm ubezpieczeniowych Limitless), Monika Goździalska (modelka i celebrytka), Magdalena Pyć-Leszczuk (mentorka), Anita Kuś-Munsanje (ekspertka modowa, żona właściciela kliniki medycyny estetycznej w Dublinie), Barbara Sobczak (właścicielka klinik medycznych w Warszawie i Dubaju) i Katarzyna Przydryga (fotografka). W programie gościnnie (w roli tzw. „przyjaciółki Housewives”) pojawia się także Anna Wrońska, dyrektorka ds. PR w luksusowym domu handlowym Vitkac.

Krzysztof Ibisz poprowadzi „Reunion”

Reality-show nie ma stałego prowadzącego, w tych rolach pojawiają się różni prezenterzy. Odcinki specjalne o nazwie „Reunion” poprowadzi Krzysztof Ibisz, który w ich ramach porozmawia z uczestniczkami programu.

Producentem „The Real Housewives. Żony Warszawy” jest Rochstar.

Nowe pasmo od przyszłego tygodnia

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-19-polsat-maciej-dowbor-maciej-rock-koniec-piotr-gasowski-katarzyna-skrzynecka-michal-wisniewski,7169482607077505a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"