SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Kanał TV Okazje zastąpi TVO. „To rebranding marki, a nie koniec projektu”

Stworzona przez Michała Cieślę i Olgierda Dobrzyńskiego platforma zakupowo - sprzedażowa TVO nadająca własny kanał telewizyjny znika z telewizji i internetu. Ma ją zastąpić serwis internetowy i kanał telewizyjny o nazwie TV Okazje. - To nie jest koniec projektu, ale rebranding marki. TVO powróci jako oferta premium - zapowiada Olgierd Dobrzyński, wiceprezes TVO w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl.

Michał Cieśla, Olgierd Dobrzyński Article

Platforma TVO wystartowała na początku października ub.r. Jej twórcami byli Michał Cieśla (były prezes Mango Media) oraz Olgierd Dobrzyński (były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo-Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN). TVO prowadziła równolegle internetowy serwis sprzedażowy oraz własny kanał telewizyjny nadawany na platformach Cyfrowego Polsatu oraz Multimedia Polska.

Teraz internetowy serwis TVO zniknął z internetu, a użytkownicy po wpisaniu w przeglądarce jego adresu są automatycznie kierowani na stronę TV Okazje. Jest to sieć telezakupowa założona w 2014 r. przez Michała Cieślę, wspomnianego współtwórcę TVO.

Informację o zmianach dotyczących TVO firma zamieściła na Facebooku mówiąc o połączeniu sił z platformą TV Okazje. Zaznaczono również, że realizacją zamówień dokonanych na TVO zajmie się TV Okazje, nowa platforma będzie także honorować kody rabatowe uzyskane na TVO.

W rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Olgierd Dobrzyński, wiceprezes TVO nie ujawnia przyczyn decyzji o połączeniu uruchomionego niedawno projektu z TV Okazje. Zaznacza przy tym, że obecne przekształcenia to rebranding całego biznesu, a nie rezygnacja z TVO.

- Przeprowadzamy rebranding platformy TVO na TV Okazje - informuje Olgierd Dobrzyński. - Kanał telewizyjny TV Okazje, który zastąpi dotychczasowy kanał TVO oraz sklep internetowy TV Okazje będą miały nową oprawę, atrakcyjną ofertę produktów telewizyjnych i funkcjonalności ułatwiające dokonywanie zakupów. Marka TVO będzie rozwijana w przyszłości jako marka premium.

Dobrzyński informuje, że kanał TV Okazje zastąpi kanał TVO we wszystkich miejscach, gdzie jest wciąż nadawany - m.in. na Cyfrowym Polsacie i Multimedia Polska.

- TV Okazje dotychczas funkcjonowało jako pasma emitowane w blokach teleshoppingowych innych kanałów telewizyjnych oraz jako serwis internetowy. Teraz TV Okazje będzie również 24-godzinnym kanałem telewizyjnym w nowej odsłonie oraz jako nowy serwis internetowy - podkreśla wiceprezes TVO.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kanał TV Okazje zastąpi TVO. „To rebranding marki, a nie koniec projektu”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sg
Chyba twórcy kanału telezakupowego nie oczekiwali milionowej widowni? A tyle wokół tego było marketingowego bełkotu.
31 10
odpowiedź
User
Gość
Marka premium, czyli co? Trzeba będzie płacić za oglądanie reklam?
31 10
odpowiedź
User
Gość
" Znam tych ludzi osobiście, bardzo solidna ekipa, nie są z pierwszej łapanki.

Trzymam kciuki i życzę powodzenia!!!

Solidna :)
Bardzo ciekawy artykuł jestem ciekaw czy Panowie wiedza jak to zrobić.
Przeszłość jednak nie jest argumentem pozwalającym odpowiedzieć twierdząco."

Tadamm :)
13 9
odpowiedź
User
Japrdl
No jasne, artykuł poszedł, szkoda że nie napisano że zwolniono całą załogę TVO a firma to jeden wielki przekręt, przez miesiące mało co się tam działo a i sam Pan Dobrzyński tam nie pracuje, zwinęła się równie szybko co powstała, niszcząc przy okazji parę osób i obiecując złote góry.
Masakracja Panie i Panowie, ktoś to powinien skontrolować finansowo co tam się odwaliło.
9 8
odpowiedź