SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

724 tys. widzów „Ukrytej prawdy”, TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

W jesiennej ramówce „Ukrytą prawdę” śledziło 724 tys. widzów. TVN w czasie emisji produkcji był czwarty w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugi w 16-49 i 20-54 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Ukryta prawda”; fot. TVNArticle

„Ukryta prawda” na antenie TVN emitowana była w dni powszednie o godz. 17.55, w okresie od 4 września do 27 listopada br. Średnia widownia cyklu wyniosła 724 tys. osób, co przełożyło się na 7,35 proc. udziału w 4+, 8,28 proc. w grupie 16-49 i 8,23 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszyła się emisja z 17 listopada, którą śledziło średnio 927 tys. osób.

TVN w paśmie nadawania „Ukrytej prawdy” (tj. w dni powszednie w godz. 17.55-19.00) miał 6,95 proc. udziału. Stacja zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Pierwsza była TVP2 z 10,92 proc. udziału, drugi - Polsat (10,06 proc.), a trzeci - TVN24 (7,67 proc. udziału).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 20-54 TVN zajął miejsce drugie.

Nowe odcinki wiosną 2024 roku

TVN będzie kontynuować „Ukrytą prawdę”. Nowe odcinki paradokumentu trafią do emisji wiosną 2024 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 6,90 proc.

Dołącz do dyskusji: 724 tys. widzów „Ukrytej prawdy”, TVN wiceliderem w grupie komercyjnej

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tomasz
Zajebisty program na poziomie, wszyscy powinni go oglądać, co by podnieść swoje IQ :D
odpowiedź
User
Brak przyszłości
Szkoda, że niereformowalne, zarozumiałe szefostwo z "warszawki" widzi w swoich klientach tylko skończonych debili.
Z zapleczem Warner Bros., Discovery, CN, Eurosport można by stworzyć kanał, który zmiótłby Polsat i resztę konkurencji.
Zamiast tego wolą co roku dawać te same paragnioty i patoreality.
odpowiedź
User
mike
Zapomnieli i liderze czyli TV4 z programem "Kto da więcej".
odpowiedź