SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Koniec z podrażnieniami po goleniu'

Pod tym hasłem agencja marketing services TequilaPolska realizuje akcję samplingową wspierającą relaunch balsamów po goleniu Nivea for Men.

Prowadzone działania mają charakter edukacyjno-sprzedażowy, a ich celem jest zachęcenie młodych adeptów golenia do stosowania łagodzących balsamów od początku swojej przygody z goleniem. Akcja prowadzona będzie w 53 największych miastach Polski, gdzie zostanie rozdanych ponad 1 600 000 próbek produktu.

Akcja „Koniec z podrażnieniami po goleniu” prowadzona będzie w pobliżu ośrodków edukacyjnych - przed szkołami średnimi, uczelniami i uniwersytetami, działania zaplanowane zostały do końca marca 2006. Grupę docelową stanowią młodzi mężczyźni, będący na etapie budowania swoich nawyków pielęgnacyjnych - uczniowie szkół średnich i studenci.

           

Działania prowadzone przez TEQUILAPolska mają charakter edukacyjno-sprzedażowy. Celem akcji jest zachęcenie młodych mężczyzn do wykorzystania próbki balsamu po goleniu NIVEA for MEN, a następnie skłonienie do zakupu i regularnego stosowania.

Ze względu na grupę docelową, którą fascynuje głównie sport i nowe media dodatkowym uzupełnieniem akcji jest zachęcenie do wzięcia udziału w internetowej grze Football Mania NIVEA for Men. Na stronie internetowej www.NIVEA.pl/footballmaniaa   znajduje się międzynarodowa gra komputerowa. Uczestnicy gry biorą udział w rozgrywkach piłkarskich, a najlepszy na świecie strzelec otrzyma nowe BMW serii 3.
Do rywalizacji zachęcają ulotki z próbkami balsamu po goleniu rozdawane przez hostessy. Na ulotkach znajdują się również informacje o trzech nowych relaunchowanych Balsamach NIVEA for Men i saszetka z próbką Nawilżającego Balsamu po goleniu NIVEA for Men.

Za kreację oraz przygotowanie akcji odpowiedzialna jest agencja marketing services TEQUILAPolska. Międzynarodowy konkurs internetowy zaadoptowany został z zagranicy i przeprowadzany jest na stronach internetowych NIVEA na całym świecie - oprócz Polski w konkursie biorą udział uczestnicy z 27 krajów m.in. z Włoch, Francji, Niemiec, Norwegii, Brazylii. Konkurs na polskiej stronie internetowej przygotowała firma Internet Designers.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 'Koniec z podrażnieniami po goleniu'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl